• Czy mój samochód będzie bezpieczny?
  • Czy opłaty za postój są naprawdę atrakcyjne?
  • Czy istnieje możliwość rezerwacji miejsc postojowych?
  • Jakie są sposoby płatności?
  • Czy istnieje możliwość otrzymania faktury ?
  • Jak dojechać na parking?
  • Jakie obowiązki należy dopełnić po przyjeździe na parking?
  • W jaki sposób odbywają się transfery na lotnisko?
  • Po powrocie z podróży jak kontaktować się z kierowcą?
  • Czy obsługa parkingu jest życzliwa i pomocna?
  • Wyciąg z regulaminu

Czy mój samochód będzie bezpieczny?

Twój samochód jest w pełni bezpieczny, ponieważ Parking Uśmiechu:

  • jest czynny całą dobę (24h/7dni)
  • kameralny parking, znajduje się na prywatnej posesji,
  • posiada przestronne miejsca postojowe,
  • teren jest ogrodzony, zawsze zamknięty, strzeżony
  • obszar parkingu jest oświetlony,
  • 100% bezpieczeństwa.

Czy opłaty za postój są naprawdę atrakcyjne?

 

  • bezpłatny transfer parking-lotnisko i lotnisko-parking.
  • ceny niższe niż na sąsiednich parkingach.
  •  wyjątkowa promocja 10% rabatu, dla klientów pozostawiających klucze od swojego samochodu.

Podane stawki nie zawierają żadnych dodatkowych, ukrytych kosztów.

Czy istnieje możliwość rezerwacji miejsc postojowych?

W okresie wakacji, w celu uniknięcia stresu związanego z poszukiwaniem miejsca w ostatniej chwili, zachęcamy  do wcześniejszej, bezpłatnej rezerwacji miejsc postojowych. Istnieje możliwość bezpłatnego anulowania.

Zarezerwuj parking:

  • formularz rezerwacyjny
  •  telefonicznie,
  •  wiadomość sms
  •  e-mail
  • aplikacja WhatsApp
  • Messenger
  • Viber

Jakie są sposoby płatności?

Za postój można zapłacić na miejscu:

  • gotówką
  • BLIK przelew na telefon
  • walutą EURO
  • walutą USD
  • przelewem

numer rachunku do przelewu : Millenium Bank: 03 1160 2202 0000 0003 6850 0743

W  tytule przelewu proszę podać: imię, nazwisko oraz nr rejestracyjny pojazdu,

przyjmujemy  płatności w walucie obcej po aktualnym kursie NBP.

Ewentualną resztę wydajemy w PL.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury ?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę, (bezVat)

Jak dojechać na parking?

Parking Uśmiechu zlokalizowany jest ok. 850m od lotniska.  Znajdziesz nas bez problemu:

link do nawigacji

https://maps.app.goo.gl/CKvSPp9cHJv8omh97

  • wprowadź w nawigację dane GPS: 064122, 19.800265
  •  adres Cholerzyn 256, 32-060 Liszki, woj. małopolskie
  • parking znajduje się w  bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Żabka Cholerzyn

Na parking wjedziesz bezpośrednio z ul. Olszanickiej Kraków.

W razie trudności, jesteśmy do dyspozycji całą dobę, pod: (+48) 511-132-796

Jakie obowiązki należy dopełnić po przyjeździe na parking?

Prosimy  przybyć na parking ok. 10 minut wcześniej przed godziną zbiórki tak aby:

  • bezpiecznie zaparkować pojazd,
  • zamknąć drzwi, okna, bagażnik,
  • zabezpieczyć pojazd (zaciągnąć hamulec, załączyć alarm).
  • poinformować obsługę o pozostawionych  rzeczach, które mogą stanowić zagrożenie,
  • określić czas parkowania pojazdu,
  • uregulować opłatę która pobierana jest za każdy dzień pobytu według cennika.

W jaki sposób odbywają się transfery na lotnisko?

  • Zaparkuj u nas swój samochód, my bezpłatnie zawieziemy Cię na Lotnisko,
  • Po podróży oczywiście ponownie odbierzemy z Lotniska na parking.
  • Transfery realizowane są na bieżąco przez 24/h na dobę.

Dogodna lokalizacja, od lotniska sprawia, że transfer pod terminal trwa ok. 2-3 minuty.

Po powrocie z podróży jak kontaktować się z kierowcą?

Po powrocie z podróży:

  • najpierw odbierz cały swój bagaż,
  • następnie skontaktuj się z nami:
  • (+48) 511-132-796,
  • lub 514770833
  • lub 575650852

Prosimy o oczekiwanie przed wejściem na lotnisko w strefie KISS and FLY,

chwilę później nasz samochód odwiezie Cię ponownie na parking.

Czy obsługa parkingu jest życzliwa i pomocna?

  • Nasz sympatyczny personel parkingu z radością służy pomocą i dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną i profesjonalną usługę.
  • Pragniemy  aby klienci  byli w  pełni zadowoleni z naszego parkingu i wracali na nasz Parking z Uśmiechem 🙂

Wyciąg z regulaminu

  • Jeżeli użytkownik parkingu wyrządzi jakąkolwiek szkodę (obicie, otarcie, wgniecenie) w innym zaparkowanym pojeździe, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze parkingu.

Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za szkody:

  • wyrządzone przez zjawiska atmosferyczne wynikające z działania siły wyższej intensywnych opadów atmosferycznych (gradobicie, trąba powietrzna, niskich lub wysokich temperatur naturalnie oddziałujących na pojazd),
  • powstałe podczas parkowania i wykonywania manewrów na placu parkingowym przez Użytkownika,
  • spowodowane z przyczyn tkwiących w samym pojeździe.

Poznaj regulamin
parkingu